15 Mart 2010 Pazartesi

ARABA SORUNSALI

- Hayatım! Arabamı almışsın benden habersiz, elbisem vardı onda ve de bugün tadilatı yapılacaktı?!?!
- İyi de ben söyledim ya taa haftasonundan, Salı günü alıp farını yaptırıcam diye…
- Ama ama ama…elbisem?!?! Yarın akşam davet var ve giyecek başka elbisem yok..
- ?!?!?!?! Tamam, kuryeye veriyorum elbiseni…

3 gün sonra…
- Ya boşver bırakalım arabayı otoparkta, taksiye atlar gideriz, yarın da gelir alırız arabayı
- Olur valla, bana bi duble daha o zaman…

Ertesi gün…(rakı, bira ve tekila gecesi sonrası)
- Benim evden çıkacak halim yok, sen gidip alsan arabayı??
- Nası olucak o??
- Sen Efsunla kendi arabanı alıp gidersin, arabanı Enkaya bırakırsın, Efsun seni Taksim otoparka bırakır, sen de benim arabamı alıp eve gelirsin. Ben de yarın sabah bi şekilde giderim ofise.
- Off, tamam…sekiz bilinmeyenli denkleme döndü bu iş..

Daha ertesi gün..
- Hayatım!! Çok kötü bişey oldu. Senin geri zekalı araban kendini kitledi.
- …..sessizlikkk
- Alooo!! Orda mısın? anahtar diyorum, içerde kaldı diyorum.
- ……sessizlikkkk..
- Yaaa…napıcaz biz şimdi, dımdızlak kaldık, otoparkın ortasında, kızcaaz yeni indi uçaktan…
- Tamam bekleyin geliyorum yedek anahtarı alıp.

10 dakika sonra..
- Geliyosun di mi? hint fakiri gibi kaldık burada..bari çantamız arabada kalmasaydı, 2 bira içerdik şurda beklerken…

Yarım saat sonra…
- Ama hayatım iyi tarafından baksana..en azından yedek anahtarımız vardı, ya bakıcı evde olmasaydı, Kuzey’i de alıp gelmek zorunda kalırdın. Diğer arabanın da evde olmaması kötü oldu kabul ediyorum. Neyse ki çabuk geldin sayılır…

Bir hafta içinde arabayla ilgili kaç çeşit terslik yaşanabilir ki… kabul ediyorum bi kısmı benim salaklığım, valizleri koyarken anahtarı arabada unutmak gibi..ama iddia ediyorum, geçen hafta yıldızların benle bir problemi vardı. Araba takımyıldızı akrep takımyıldızı ile çarpıştı filan kesin..

4 yorum:

  1. Hep bu kimyasalar. Hep..

    YanıtlaSil
  2. Ordaydim, sahidim, bence o arabanin kivircik saclilara garezi var!Ama konunun esas temasi suydu; Arabanin yedek anahtarlarini ve kocayi evde birak. :)

    YanıtlaSil
  3. esas temaya katılıyorum...ama bir de irlandadaki kocaya durumu anlatma meselesi var ki hiç girmiim :)

    YanıtlaSil
  4. Simdi hayatim biz biraz karisik dusunen cok yonlu yaratiklar oldugumuz icin daha basit dusunen karsi cins tarafindan anlasilamayabiliyoruz, E mesafe artinca anlatmakta zorlasabiliyor :P
    Hemen saldiri gelebilecek bir noktaya da aciklik getirim; simdi karisik dusundugumuz icin bazen bize verilen basit taskleri basari ile yerine getiremeyebiliriz ama buyrun daha zorlarini verin nasil yapiyoruz. ;)

    YanıtlaSil